Saturday, September 5, 2009

我不配

这街上太拥挤 太多人有秘密
玻璃上有雾气
谁被隐藏起过去 你脸上的情绪
在还原那场雨 这巷弄太过弯过
走不回故事里
这日子不再绿 又班驳了几句
剩下半空回忆的我在大房子里
电影院的座椅 隔遥远的距离
感情没有对手戏你跟自己下棋
还来不及仔仔细细写下你的关于
描述我如何爱你 你却微笑的离我

这感觉已经不对 我努力在挽回
一些些应该体贴的感觉我没给
你的嘟嘴许的愿望很卑微 在妥协是我忽略 你不过要人陪哦
这感觉已经不对 我最后才了解
一页页不忍翻阅的情节 你好累
你默背为我掉过几次泪 多憔悴
而我心碎你受罪你的美 我不配

这感觉已经不对(HO)
我努力在挽回(已经不对)
一些些应该体贴的感觉我没给(我努力挽回)
你的嘴许的愿望很卑微(算我忽略)
在妥协是我忽略你不过要人陪哦

这感觉已经不对(这感觉已经不对)
我最后才了解一页页不忍翻阅的情节(最后才了解)
你好累 你不配为我掉过几次泪多憔悴
而我心碎你受罪你的美 我不配


I am not worthy.

This street is too crowded
Too many people have secrets
There is condensation on the glass,
who is concealed in the past?
The emotion on your face
Is restoring that period of rain
This alley is too warped,
we can't get back into the story

These days are no longer green
Mottled with a few words again
Leaving me behind with empty memories in the big house
The seats in the movie theatre
Are separated very far apart
Feelings without scenes together,
you're playing chess with yourself
Still it's too late to carefully write down things about you
Describing how I love youYet you smile and leave me

This feeling
Is already not right
I try my best to save it
Some of the
Considerate feelings that should have been given
I didn't give
You poutThe dream you made is very petty and low
We're compromising
I neglected you
All you wanted was someone to be with you

This feeling
Is already not right
I only understand at the very end
The pages of the
Plot I can't bare to turn over
You are very tired
You recite
You cried for me a few times
You're so languished
And I'm heartbroken,
you're suffering
Your beauty
I'm not worthy of

0 comments: